• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagen i bilder

Målarn

The Steak
Träffade upp Porsan, Josef B och Ricrob över några bärs + jävla go mat på Zinkgrill :)

Jaja först till arbetsdan.... Det var en massa solning och inte mycket mera förutom snacka lite klockor med byggchefen (han bär en Aqua Terra)


Snor Josefs bild :D


Sen blev det lite klock kläm, närmare sagt klämma på Vacheron Constantin
Som ni kan se på Ricrobs min så vart han inte alls Nöjd med VCn haha :D










Breguet med massa diamanter... Gissar på att prislappen hamnar på ungefär 1,5-2mil sek???


Såklart måste Josefs Patek hamna med ;)


Beställa mat


Blev Mixed grill... Inte mycket kvar efter att Ricrob frossa i sig hälften :(


Hände mycket mer men ikväll vare brist på bilder, sorry...
Jaja jag drar hem
 
U

urinvånaren

Guest
Träffade upp Porsan, Josef B och Ricrob över några bärs + jävla go mat på Zinkgrill :)

Jaja först till arbetsdan.... Det var en massa solning och inte mycket mera förutom snacka lite klockor med byggchefen (han bär en Aqua Terra)


Snor Josefs bild :D


Sen blev det lite klock kläm, närmare sagt klämma på Vacheron Constantin
Som ni kan se på Ricrobs min så vart han inte alls Nöjd med VCn haha :D










Breguet med massa diamanter... Gissar på att prislappen hamnar på ungefär 1,5-2mil sek???


Såklart måste Josefs Patek hamna med ;)


Beställa mat


Blev Mixed grill... Inte mycket kvar efter att Ricrob frossa i sig hälften :(


Hände mycket mer men ikväll vare brist på bilder, sorry...
Jaja jag drar hem
Tack målarn:)
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Fy vad gött. Tänk om man hade den möjligheten att få klämma på feta klockor i tid och otid.
 

Ricrob

Patek
Kööööött! :D Det var en grym eftermiddag/kväll och maten och servicen på Zink Grill var som sagt mycket bra! Det var även servicen på Nymans (kanske för att jag känner vakten?) för er som tror att man måste ogilla den ena för att gilla den andra.. Trivs dock mycket bättre hos Rob E varje dag i veckan! ;) Personligen gillade jag den ljusa date'n före den grå dual'en.

Taskigt drag att skylla glufseri på mig Målarn, vi som var där vet sanningen, glöm inte det.. :D Tack för en skön afton men kommer aldrig släppa tanken på om den rullstolsburne på Sture Hof hade en Richard Mille eller inte!
xeqB17B.jpg

D6YdDdL.jpg

2veupP1.jpg

hM9CKUL.jpg

h2SjqCb.jpg

A9fIsz6.jpg

cUKZKae.jpg
 

Josef B

Bestraffaren
Kööööött! :D Det var en grym eftermiddag/kväll och maten och servicen på Zink Grill var som sagt mycket bra! Det var även servicen på Nymans (kanske för att jag känner vakten?) för er som tror att man måste ogilla den ena för att gilla den andra.. Trivs dock mycket bättre hos Rob E varje dag i veckan! ;) Personligen gillade jag den ljusa date'n före den grå dual'en.

Taskigt drag att skylla glufseri på mig Målarn, vi som var där vet sanningen, glöm inte det.. :D Tack för en skön afton men kommer aldrig släppa tanken på om den rullstolsburne på Sture Hof hade en Richard Mille eller inte!
xeqB17B.jpg

D6YdDdL.jpg

2veupP1.jpg

hM9CKUL.jpg

h2SjqCb.jpg

A9fIsz6.jpg

cUKZKae.jpg

Det sköna var ju att tjejerna på Sturehof som satt runtomkring trodde att vi tittade på dem, nä vi tittade på RM-klockan :D Humor!!!
 

_jonte

Patek
Kööööött! :D Det var en grym eftermiddag/kväll och maten och servicen på Zink Grill var som sagt mycket bra! Det var även servicen på Nymans (kanske för att jag känner vakten?) för er som tror att man måste ogilla den ena för att gilla den andra.. Trivs dock mycket bättre hos Rob E varje dag i veckan! ;) Personligen gillade jag den ljusa date'n före den grå dual'en.

Taskigt drag att skylla glufseri på mig Målarn, vi som var där vet sanningen, glöm inte det.. :D Tack för en skön afton men kommer aldrig släppa tanken på om den rullstolsburne på Sture Hof hade en Richard Mille eller inte!

2veupP1.jpg
Denna satt ju som gjuten på dig!Inte många som kan bära den med värdighet, så bara att köpa! :D
 
Topp