Som relativ färsking på området (bara ägt två arvegods-Omegor) har jag inte riktigt bildat mig en annan uppfattning än att både Omega och Rolle (verkar ju här vara huvudkonkurrenten ;-) ju är klassiska och härliga märken med olika förtjänster. Är benägen att hålla med om att Omega kanske spottat ur sig lite väl mycket och i spridda skurar, men det innebär inte att de inte har en del modeller och urverk som är riktigt fina.
För att göra det lätt för mig ska jag förhoppningsvis se till att kunna åtnjuta fördelarna med bägge. Hoppas kunna slänga upp en paketöppning med en Omega PO Chrono denna vecka, medan nästa köp kommer att bli en 116610 alternativt 116710. På så sätt behöver jag inte sitta och vela mellan de bägge kolosserna ;-)
För att göra det lätt för mig ska jag förhoppningsvis se till att kunna åtnjuta fördelarna med bägge. Hoppas kunna slänga upp en paketöppning med en Omega PO Chrono denna vecka, medan nästa köp kommer att bli en 116610 alternativt 116710. På så sätt behöver jag inte sitta och vela mellan de bägge kolosserna ;-)