• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens dubbel

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Blev en trevlig lunch med Genta idag.

Hans Nautilus är fantastisk.

Förmodligen en helt onödig tråd men lite bilder är ju alltid trevligt :)

Skål!

image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Blev en trevlig lunch med Genta idag.

Hans Nautilus är fantastisk.

Förmodligen en helt onödig tråd men lite bilder är ju alltid trevligt :)

Skål!

image.jpg
image.jpg
image.jpg

Nja, med den måttstocken är ju hela KS onödigt. Satt i en halvtimme på Nymans i eftermiddags och glodde på olika Lange. På vilket sätt blev världen bättre? Inte alls. Blev jag gladare? Jajjemensan!! Vackra bilder på vackra ur kan uppfattas som onödiga av plebejerna, men inte av riktiga KSare! :)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Nautilusen är fin, men just nu tycker jag choklad-Rolexen ser ut att smaka bättre. :)

Fick ni pannbiff, precis som jag?

Tror bestämt att dagens dubbel för mig bestod av en Seiko eller Casio och så min 1016. Men vem brydde sig då... Knappt ens jag. Hade hellre gjort er sällskap. Pannbiff eller ej.

A
 

Sond

Patek
Varje gång jag ser lebens DD är jag lika övertygad om att det är världens vackraste klocka jag sett live. I min bok är den helt komplett. Färg, form harmoni, käftsmäll och ändå lite diskret. Om något bara skriker snille och smak så är det den klockan. Kul att se den bredvid en annan klassiker.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Mmm...den är NICE! Men din DD är inte kattskit heller min vän :D:hungry::rolleyes: , man blir sugen på båda men helt klart något nytt till samlingen..
 

Bodén

Panerai
Den där DD'n alltså. Helt perfekt. För att bibehålla god stämning skall jag inte lufta mina åsikter angående PP Nautilus.:angel:
 
Topp