• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Sällan man klockfyndar på loppis men ibland händer det. Citizen 62-6198 på originallänk
20190717_132708.jpg
Grymt fynd!
 
Loppisfynd i Ungern!

Shark-dykare som jag i princip hittar noll på, förutom att det på två forum stått att dom förmodligen är 80-tal? Kanske är rent skräp?
Udda kombo på färger på bezel och talva. Härligt sunburst.
Ska slängas på något gummi i blått eller mörkgrönt!

En Citizen wr100 i titan.
Saknar insert i bezeln men det gör den nästan snyggare tycker jag personligen. Ska slängas på något olivgrönt paratrooperband när jag kommer hem.
20190717_145747.jpg
20190717_145812.jpg
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Känns som att det alltid är dyrt eller väldigt billigt. Ibland kan man ju hitta jättetrevliga dinkor för 10 spänn och sedan hittar man något mög som saknar krona och sekundvisare och de vill fortfarande ha 200 spänn :shifty:
+1
Antingen vet de inte vad dem har, alternativt så vet de inte vad dem har men tror att alla gamla klockor är värdefulla...
 
Topp