• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

oftast

Panerai
2-Faktor
Det är nog värt att betala lite mer för att slippa undra vad som händer under frakten. Jag har varit dålig på att anlita Werner men när jag gjort det eller frågat om ett pris har det varit skäligt. Skönt att minnet inte spelat mig ett spratt också. :)
I mitt fall handlar det inte om frakten utan om urmakaren tyvärr så det finns fortfarande alla möjligheter till fraktproblem också :rolleyes:
 

Psykel

Patek
210A6357-7009-4A58-919B-ACF6BD3644F5.jpeg
Satan i gatan, vad bra! Massivt grattis!
 

Martin Lovasz

Audemars
Man kan fynda på Tradera trots alla ni hökar (gäller inte mig).
1000486.jpg

Ville ha DS-2 tavlan och kanske fanns det delar av intresse också så några hundra var det värt att få ta sig en titt men jag såg även två andra föremål av intresse. Mycket riktigt var det två små 18k guldboetter så auktionen betalade sig själv plus lite till.
 
Senast ändrad:

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Högst tveksamt om det här var ett "fynd", men jag kunde inte stå emot när den låg i pantbankens fönster och ropade på mig. Fin mörkblå tavla, 34 mm utan kronan, 18 mm mellan bandhornen, sunburstfinish runt glaset, och när jag kom hem fick jag se ett Durowe 451 i till synes mycket gott skick. Ett märke som inte varit representerat i min samling tidigare och som har en intressant historia. Gissar att det här är från efter 1965, när ETA köpt dem av Timex.
nPD0SJA.jpg

wRmGBq0.jpg
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor

Grymt bra, som sagt! Grattis!

Det får man väl säga. Ser ganska fin ut bakom glaset, dessutom!
Grattis!
Försökte hitta den bland avslutade auktioner på Tradera men går bet. Någon som har nån aning om varför?

Verkligen, grattis!
Själv knep jag denna på KS nyligen :)
DSC01429.JPG

Tack gänget! :D

Såg den också @ANALOGUE - grym!
@Anders Forsberg den såldes på ”köp nu” kan det ha något med saken att göra? :)
 
Topp