• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

JB_XII

Rolex
Detta blev dagens köp! Får se hur jag kommer trivas med den :)
Någon som vet vad det är för referens? Årtal? Jag har inte öppnat baklocket och kikat på urverket, men en del här kan kanske se vad det är ändå? Bandet är ett aftermarket iallafall. Skulle köpt den head only egentligen.


IMG_4746.JPG
IMG_4747.JPG
IMG_4745.JPG
 

Psykel

Patek
Detta blev dagens köp! Får se hur jag kommer trivas med den :)
Någon som vet vad det är för referens? Årtal? Jag har inte öppnat baklocket och kikat på urverket, men en del här kan kanske se vad det är ändå? Bandet är ett aftermarket iallafall. Skulle köpt den head only egentligen.


IMG_4746.JPG
IMG_4747.JPG
IMG_4745.JPG
Snygg! Sent 60-tal till 70-tal?
 

Fadershan

Patek
Det gjorde den säkert! Jag är något dumsnål när det kommer till tradera, dock. Vet jag att en klocka är värd 2000 kr så tycker jag att det kanske börjar dra iväg lite väl mycket när den når 600. Har skadats av för många fynd! :D
ahahah ja jag vet hur det är men ibland kommer en modell man bara måste vinna :D
 

aneki

Omega
Detta blev dagens köp! Får se hur jag kommer trivas med den :)
Någon som vet vad det är för referens? Årtal? Jag har inte öppnat baklocket och kikat på urverket, men en del här kan kanske se vad det är ändå? Bandet är ett aftermarket iallafall. Skulle köpt den head only egentligen.


IMG_4746.JPG
IMG_4747.JPG
IMG_4745.JPG
Snyggt. Ser fräsch ut!
 
Topp