• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens klocka av JakobZ, torsdag v.7

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Trevlig läsning.

Mitt intresse startade också med en SMP. En från -97 som jag tror jag köpte typ -99. Min är numera ljusblå :)
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Bra inlägg!

Vet inte riktigt hur du tänker men jag likställer iaf Örebro med Göteborg och övriga Sverige utanför tullarna i huvudstaden. :lol: Kul också med en spot on-beskrivning av Ricrob. :D
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Kul läsning Jakob! Speciellt att du nojjade för vem du knackade på hos i sjöstaden ;)

Gillade SMP:n när jag fick klämma på den innan vi gick till Rob.
 

Ricrob

Patek
Hahahaha! Härligt skrivet Jakob! Just det, du hade några (hundra) frågor innan du kom förbi, det hade jag glömt.. :lol:

F.ö. så fattar jag inte hur folk kan dissa den länken.. Den är ju fantastisk! Kul att du fortf håller den så kär Jakob, hoppas det blir en keeper!
 

jabla

Sarlacc
Tack för en trevlig fortsättning på den här stafetten!
Fint val av instegsklocka till träsket.

Hur mycket väger den? :mrgreen:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Johanw skrev:
Singular skrev:
Efter några veckor införskaffades några nato-remmar från Singular (Credd för god kvalitet och trevligt bemötande för övrigt)

Quoted for truth. Vilken jävla härlig kille jag är!

Köp fler band. Köp köp.

OK, men när jag tittar runt på er sida så hittar jag inte de flätade bruna bandet som är med här.

Det är köpt från http://www.gnomonwatches.com/
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Klassisk dinka, snart kult! Kul läsning! Gjorde min första affär på TTT hos herr Ricrob, och vissa känslor känns igen ;)

Edit: Snygga bilder också!
 

John R

Panerai
Tackar för toppenskön läsning!

Ricrob ser förbannat farlig. Om jag skall göra en affär med
någon skum snubbe någon gång så skall jag hyara in Ricrob som
bodyguard. Helst skulle jag vilja att han målar in en svart tår vid ögat
i kajal, då kommer jag känna mig jävligt safe!

Bra jobbat JZ!

/John R
 
Fantastisk klocka och väldigt trevlig läsning, nästan som att sätta sig ner med en god bok - haha!

Snygga nato dessutom! Matchar väldigt bra.
 
Topp