• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens klockrelaterade I-landsproblem

När man läser om krig och svält så kan det ibland vata skönt att uppmärksamma de problem som ibland uppstår av något mindre allvarlig sort.

Min dotter är jättelätt att söva. Man behöver bara stryka lite på pannan så somnar hon direkt.

Mitt problem är att hon är så förtjust i min IWC Ingenieur att jag inte kan söva henne med klockan på, hon blir som besatt av den så fort den glimmar till och vill absolut greja på med den istället för at sova.

Det är kanske definitionen av I-landsproblem. :woot:

Vilka klockrelaterade I-landsproblem stöter du dagligen på?
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Dottern är väldigt förtjust i klockor hon med
Så när jag ska byta på henne så måste hon ha en egen klocka att fixa med om jag har min på mig
Annars kör hon någon variant på breakedance
Så lösningen blev att köpa fler klockor :) vet inte om det är problem eller lyx iofs
 

popeofdenim

Cartier
Gjorde misstaget o berättade hur mycket min IWC är värd för en arbetskamrat, arbetsplatsen är ett lager. Nu vet halva jobbet det och får ständigt höra hur jag vågar jobba med klockan...
Livsfarligt det där... kan resultera i att man räknas som knäpp eller får lyxfällankommentarer från de icke invigda...
 

AdmAndrssn

Panerai
2-Faktor
Vill inte ha med mig för många klockor när jag åker bort, men när jag ska välja så inser man att alla behövs...
 
Här är mitt problem rent konkret. :woot:
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    215.1 KB · Visningar: 154

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Tja... är det inte ett i-landproblem att man över huvud taget ser på klockor som något mer än att bara visa tiden:D
 
Topp