TimC
Basic
Hej allihopa, jag har sett lite olika trådar om fynd osv som man har lyckats komma över, men idag var det tyvärr lite tvärtom för min del. Jag fick äntligen hem min vintage Certina New Art som jag budade hem från tradera, men när den kom fram så fick jag se det här:
Sjukt tråkigt! Postnord måste ha spelat basket med mitt paket för att sekundvisaren ska lossna! Har nån av er råkat ut för det, eller händer sånt då och då? Tråkigt nog så är denna klockmodell ingen man öppnar på vanligt vis på baksidan, utan kräver ett verktyg som öppnar genom glaset
Väntar på vad handlaren säger om de har nån lösning, tur i oturen så är det köpt från ett företag så jag har 14 dagars returrätt iaf, men jag gillar verkligen den och vill behålla. Nåt tips om var man kan fixa detta i Göteborgstrakten utan att kosta jättemycket? En annan tanke är eftersom det skickades rek, finns det nån slags ersättning att få från postnord?
Sjukt tråkigt! Postnord måste ha spelat basket med mitt paket för att sekundvisaren ska lossna! Har nån av er råkat ut för det, eller händer sånt då och då? Tråkigt nog så är denna klockmodell ingen man öppnar på vanligt vis på baksidan, utan kräver ett verktyg som öppnar genom glaset