• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens Rolexmöte

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
En f.d kund hörde av sig och ville bjuda på lunch (tackar tackar). Själv tyckte jag att jag var lite världsvan på den trevliga restaurangen nära Östermalmstorg med min guld/stål Submariner på plats (långt ner på handleden).

Just som jag står där och njuter av min egen närvaro stöter jag på honom. 1,5 sek senare är jag som vanligt nertagen på lite mer rimliga nivåer. Han hade denna pjäs på armen:

null_zps7fdb4db8.jpg


Helt grym klocka, eller vad tycker du Målarn ?

null_zps533d36fe.jpg


Kan tilläggas att han också har en M5a, men inte gammal o rasslig. En ny. Såklart. There's always a bigger fish :)

(Ett förtydligande för er som är helt befriade från humor och ironi, typ MKRGG , så har detta inlägg en touch av båda.)

:D
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jag uppskattar din touch av ironi, humor & självinsikt, men ärligt talat tycker jag att den där klockan ser ut som en leksak... Då tar jag hellre din GS Sub any day. (om man inte tittar till värdet, då...)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Fy fan, jag satt idag på bilfirman och det fetaste man någonsin stött på här i Östersund satt på denne säljares arm, Oris TT1 :oops: .. Ja ni förstår själva.. Önskar man fick lite fler oväntade exklusiva klockmöten här i norr.
 
Topp