• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens scoop ang Rolex i kvarteret

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Men det blir ju fel att räkna inkomsten efter säljesanonnser. Det kan ju betyda att de inte har råd att ha sina rollar egentligen. Att de har förköpt sig och inte "klickar" riktigt...
 

MånsT

Rolex
1. Detta är varför jag aldrig besöker Aftonbladet
2. Känns som att man ser dessa "listor över folks lön" typ var månad på löpsedlarna?
3. Är en Rolex lika med att man är rik?
4. Vad berör det mig att jag har tre grannar med en Rolex, ska jag bli deppig? Frustrerad? Eller kanske köpa en egen?
5. Viktigaste punkten av alla, varför kan inte folk sköta sig själva?

Puh, rätt skönt det där :)
 

Andyrew

Cartier
Har aldrig riktigt förstått när folk gnäller på tidningar för att de stundtals har mycket clickbait eller artiklar som förmodligen genererar mycket trafik. Därför blir det än mer lustigt när folk trashtalkar en artikel och sen genererar ännu mer trafik genom att skriva om den om och om igen.

Trots det, väldigt tramsig artikel enligt mig men som ges onödigt mycket utrymme.
AB blandar friskt, finns mycket bra och mycket trams.

Hoppas inte jag trampade någon på tårna, aldrig förstått fenomenet liksom. Är det någon som ärligt talat tror att publiceringen av en sådan artikel handlar om bedriva kvalitativ journalistik? AB är ju först och främst en kvällsblaska. Sen överraskar de ibland med riktiga gräv.
 

UncleBear

Panerai
Tycker att uppföljningen är mer allvarlig;).

image.jpeg
 
Topp