Hade varit kul med en tråd där vi endast lägger upp bilder på vilka skor man har under dagen, Som dagens klocka fast en skoversion. Håll gärna diskussioner i tråden om "skor" och inte i denna tråd. Så att vi kan ha ett bra flöde av bilder.
Har många. Byter ofta. Matchar med dagens outfit. Alltid minst 2 par med mig på resor så man kan växla. Några favoriter: Svarta RMW Stockman Ljusbruna mocka C&J Stockhampton Svarta J&M Oxfords (made in Italy handgrade line) Svarta AE Oxfords Bruna AE Oxfords Chokladbruna AE Dalton Rödbruna (Oxblood) AE Oxfords Ljusbruna Trickers oxfords Sen såklart massor med Tods driving shoes (grå, röda, gröna, svarta, blå).
Funkar till det mesta. Men nu funderar jag på att lämna in dom på spa till grafford. Sulan har fortfarande långt kvar men de skulle behöva en rejäl dos kärlek. Nu glömde jag trådreglerna. Sorry @alla. Blir bara bilder på dojorna hädanefter.
Kul trådidé! @Coffetoledo Loake Export Grade Trinity idag, betydligt mer i behov av puts än vad det ser ut som.