Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Iskallt att dra igång en helt ny dagens vintageur- tråd
Det är så jag rullar....Iskallt att dra igång en helt ny dagens vintageur- tråd
Förstår faktiskt inte pappaskämtetMen där är ju bara GAMLA klockor...
https://klocksnack.se/threads/tråden-för-pappaskämt.113997/page-9
Det förstod jag, kul!Mitt val är narvalen, coolaste valen alla dagar i veckan.
Dags för ny tråd..?Förstår faktiskt inte pappaskämtet
Ser ut att sitta konstigt?Jag kör på något av absolut bästa passform, en Omega Genève dynamic. Känns som att ha ett plåster på handleden!
Jag skyller helt på dålig fotograf! Den sitter mycket väl. Ska uppdatera med material som ger lite mer sanningsenlig bildSer ut att sitta konstigt?
Detta kanske ser bättre ut! Nytt glas dagen till ära.Ser ut att sitta konstigt?
Tycker det skulle se bättre ut om du hade burit klockan högre upp på armen. Fin klocka oavsett.Detta kanske ser bättre ut! Nytt glas dagen till ära.
Jag lyssnade på dig rakt av och det ger en skönare vintage-aura än innan. Tack!Tycker det skulle se bättre ut om du hade burit klockan högre upp på armen. Fin klocka oavsett.
Kul. Gillar verkligen Dymamic. Roligt med original band.Jag lyssnade på dig rakt av och det ger en skönare vintage-aura än innan. Tack!