• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags att väcka din inre sadist!

maxmol

Panerai
Fick denna kinesiska "lolex" Explorer av en kompis. Han ville veta om han hade vunnit lotteriet och köpt en äkta på en marknad i Beijing. Blev lite sugen på att skicka honom till en AD för äkthetsintyg men valde istället att ta den ifrån honom.

Nu så ska vi leka med den. Typ som en sadistisk storebror kan leka med sin systers Barbies.

Posta förslag på aktiviteter, stryk och annat denna klocka bör få genomlida. Kan även posta den till någon som har kul förslag på saker de kan göra med den.

ra9aquhe.jpg
 

Nexus

Panerai
Eftersom det är Sadism som efterfrågas så kan du lämna stavmixern i lådan.
Jag skulle rösta för att du mjukar upp klockan medelst skendränkning/waterboarding för att testa WR.
Låt "klockan" sedan tillbringa natten i frysen för att sedan värma den i kokade vatten för att se om något kul händer med glaset.
Avsluta antingen med pelarborr och/eller en modifierad variant av "leng t'che"
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Het Smörslungad explorer med mosad rolex.

Stek klockan i överdrivet mycket fett och vänd klockan flera gånger så att den tar mycket smak

Ta sedan fram hammaren och mosa till den.

Avnjut med en stark GT alt. En jävligt kall öl
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Det handlar att få ut lite aggressioner, jag röstar på slägga eller om du har tillgång till skjutvapen så funkar det med.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Tycker man hör då och då att saker ser ut som de "släpats bakom en bil" och liknande :p jag har dock aldrig sett hur det faktiskt blir :D tycker du ska prova ^^ bind fast den jäveln och kör ett varv eller två runt kvarteret
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Jobbar du på Dynapac eller är det ett företag som brukar deras maskiner?
Dynapac är en kund till mig tänkte att det kan ju vara kul att hitta en klockbroder att gagga med nästa gång man är på besök :)
Det sistnämnda altrenativet, vi använder deras produkter i vår verksamhet, du får gärna pm:a mig om du besöker dom södra delarna av landet någon gång:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Sjukt irriterad att stava fel när man skall vara sarkastisk, Haha...skall ju självklart vara Lolex, jävla telefon som stavar åt än :shifty:
 
Topp