• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags för en ny Passaround?

Toftich

Rolex
2-Faktor
Kan lätt tänka mig vara med oavsett klocka alltid kul att testa något nytt sen är en passaround jäkligt trevligt:)
 

Jonaz

Rolex
Jag är gärna med och jag hade gärna sett något riktigt dressat och tunt som omväxling!?
 
Är väldigt sugen att vara med på en passaround, och som många andra i tråden tycker jag Cartier är ett bra val. Ett märke jag gärna vill pröva men som kanske inte är särskilt troligt att jag skulle köpa.
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Carrier Tank, valfri Nomos. Många nämner även Omega AT quartz som en kandidat och även om jag gillar AT och tycker att det inte är någon dum idé alls, så kan jag inte sluta tycka att det hade varit lite roligare med en
Grand Seiko med quartz :)
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Jag instämmer i kören som ropar Cartier.
Modell* är, i mitt tycke, inte så våldsamt viktigt. Jagär nyfiken på märket överlag!

*Möjligtvis undantaget den som @MariaE föreslog. Jag är mer "grisrosa" än "cerise"! ;)
 

Sjobedan

Rolex
En liten tanke bara. Jag själv, säkerligen tillsammans med andra medlemmar som vill medverka i passarounden vill inte lägga en större summa för en liten del i en klocka för att ha den en vecka för att sedan kanske, kanske vinna den.

Vi sätter en gräns på Max 20.000:- och 20 deltagare.
Jag och @hollow123 kommer att styra denna passarounden.

Anmälan sker senare, vi ska först smalna av vad som önskas.
 

filthywatch

Cartier
En liten tanke bara. Jag själv, säkerligen tillsammans med andra medlemmar som vill medverka i passarounden vill inte lägga en större summa för en liten del i en klocka för att ha den en vecka för att sedan kanske, kanske vinna den.

Vi sätter en gräns på Max 20.000:- och 20 deltagare.
Jag och @hollow123 kommer att styra denna passarounden.

Anmälan sker senare, vi ska först smalna av vad som önskas.
Kommer det en separat tråd till änmälningen ?
 

hollow123

Rolex
Nytt grymt förslag Legend diver
image.jpg
 
Topp