• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags för julanpassad profilbild!

Stomatologen

Patek
2-Faktor
image.jpg
4 av 5 toasters. Behöver få in en tomteluva, inte bara öl:D
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
@Stomatologen, här i Akureyi där jag bor finns det en liten odlad skog.
Där har folk släppt kaniner som de tröttnat på och det har gjort att det nu finns ett bestånd vilda kaniner där.
Om du kommer till Island nångång, kan vi ta en kaninsafari tillsammans med ärtrör.
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Och byt ut ölen mot en julöl! :)
EDIT: ser att jag är tvåa på den (stödet för den stackars kaninen bara ökar)
Nu är det fixat!!!
@Stomatologen, här i Akureyi där jag bor finns det en liten odlad skog.
Där har folk släppt kaniner som de tröttnat på och det har gjort att det nu finns ett bestånd vilda kaniner där.
Om du kommer till Island nångång, kan vi ta en kaninsafari tillsammans med ärtrör.
Lovar att PMa dig när jag åker till Island! Släpper de möjligtvis ut kaninerna kring/i vattenkällorna?:D Hade varit dröm med simmande kaniner bredvid en i källorna!
Världens bästa avatar, All Heil @Mrsheepshooter !
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Nu är det fixat!!!

Lovar att PMa dig när jag åker till Island! Släpper de möjligtvis ut kaninerna kring/i vattenkällorna?:D Hade varit dröm med simmande kaniner bredvid en i källorna!

Världens bästa avatar, All Heil @Mrsheepshooter !
Nej haha, men det finns en tjärn som har tempererat vatten +30 grader året om c:a 100 km härifrån.
Där har folk genom åren släppt ut guldfiskar, som man kan plaska och simma med ! Jag skrev om den här i somras och bifogade ett par bilder, ska se om jag hittar det bland mitt material och limma in länken dude !
 

joca

Patek
2-Faktor
Härlig initiativ!
Om någon vill/kan fixa en rolig julinspirerad avatar till mig så är jag öppen för förslag (ändå dags att byta ut en halvtråkig box) :)
 
Topp