• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags för nästa inköp, men...

RobertD

Ingenting
2-Faktor
VC OS Chrono på tex läder och titanbezel är mäktig...

49150-000w-9501-new_main.jpg

Ganska stor dock...
479559fa9625fb18da3d4ad6d10967f5.jpg
 

MJ24

Patek
2-Faktor
VC på läder, begagnad.
Varför inte låta någon annan ta första smällen i värdeminskning?
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Ännu en tråd där det finns flera alternativ, och forummedlemmarna svarar högt och brett.

Alla vet dock att 99% hade köpt antingen Aquanaut eller 116718. Även jag.
Som vanligt, med andra ord.

Personligen hade jag slängt in 116619lb. Om inte det är möjligt så är Aquanauten valet, less is more gällande urtavlan. Möjligen en BP FF men isf i stål.
 

Knight

Cartier
Nu vet jag ju inte hur din övriga samling ser ut, men 116718 ligger bra långt före övriga på listan för min egen del..
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Då så. Dax att ta ett steg upp. Breguet eller PP ser roligast ut. PP är väl den "tråkigare" av dem, men håller kanske bättre i längden.
 

Svanis115

Cartier
2-Faktor
Breguet marine helt klart! Jag hade dock varit nöjd med samtliga förutom gmt.
Är själv inne på en Breguet, kikat mycket på tradition 41mm i vitguld.

Om du köper breguet och tröttnar kan du alltid höra av dig till mig sen, köper den gärna av dig;)
 

par

Patek
2-Faktor
Jag gillar alla dina förslag utom Breguet. Jag skulle verkligen vilja slå ett slag för BP! Testa åtminstonde en BP FF innan du väljer bort den. Fantastisk klocka
 
Topp