• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags för paketöppning !

Asplund

Patek
2-Faktor
Som ni kanske har sett så låg min 114060 ute på köp & sälj.. Det var från början meningen att jag skulle byta till en GMTC då jag verkligen behöver datum på min vardagsklocka.. Gillar dock inte PCL så det slutade med något annat! :) ..något mycket bättre enligt mig :D

Som vanligt får jag skylla de kassa bilderna på Apple Inc.

Nu kör vi...

Vitt som vanligt 2013
b51280.jpg


Kronan finns där!
b51281.jpg


Gröna boxen med..
b51282.jpg


Nu är det nära!!
b51283.jpg


216570 med svart tavla :) :) :)
b51284.jpg


En otroligt toolig stålis!
b51285.jpg


Efter massa pillandes med plasten (herregud)
b51286.jpg


Obligatoriskt WR :D
b51287.jpg


Slänger in en bonusbild.
b51289.jpg


En fantastiskt klocka som jag inte alls kan förstå är så ovanlig att hitta på folks armar.. så. jävla. trevlig.

Passar också på att tacka den trevliga konkas för en snabb och smidig affär!

..nu vet jag vilket datum det är också, den 23e april för er utan datumkomplikation.

:rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex: :rolex:

/Asplund
 

Ricrob

Patek
Phuuu! Jag hann tänka "vilken jävla monsterding vid 12 på glasringen" på bild nr 6, innan jag såg att det var plas som åkte av på nästa bild.. :D

GRATTIS!
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Grattis! Har själv velat med om jag skulle kunna leva med en vardagsklocka utan datum (för 14060/114060 ÄR grymt snygga). Tyvärr är jag nog inne på att datum är ett måste!
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Gratulerar. Riktigt snygg klocka och ja, datum är tyvärr ett måste. Vet inte hur många ggr per dag jag kollar på klockan för att se vilken dag det är...
 

A.Gold

Omega
Klämde på en häromdagen, klockan har verkligen växt i mina ögon. Tycker att den kan se lite trist ut på bild men i verkligheten är den jävligt trevlig! Stort grattis!
 
Topp