• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags för sticky med bra C24-handlare?

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Finns inte det redan...?

Edit: C24.... Det finns inte. Skapa en tråd, så får vi se aktiviteten i den först. :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
RomaOrologi
Good guys, objekten enligt beskrivning och smidig affär för min del. 12 månaders garanti, även på begagnade objekt.

Kan vara lite svåra att få tag på ibland, vissa frågor får man skicka flera gånger.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eftersom det inte framgår av tråden vare sig vad som säljs eller till vilket pris så indrar jag varför den ligger under Köp/Sälj?

Så jag flyttar detta till Diskussion... ;)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Eftersom det inte framgår av tråden vare sig vad som säljs eller till vilket pris så indrar jag varför den ligger under Köp/Sälj?

Så jag flyttar detta till Diskussion... ;)

Tjao - den hamnade under K&S eftersom förslaget är att det ska finnas en sån tråd just under K&S. Jag har nu skapat en sån som jag hoppas du eller daviden gör sticky. När den är sticky så kan vi helt enkelt radera denna tråden helt. Aight?
 
Topp