• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags igen - Breitling och ERIKSON Urhandel bjuder till AW!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klocksnackare!

Då var det dags för AW igen! Även denna gång är det @ERIKSON URHANDEL och Breitling som
står som avsändare för en möjlighet till nice klocksnack och trevlig samvaro.

All anmälningsinfo hittar ni i inbjudan nedan.

Väl mött!

file-page1.jpg
 

JohnDoe

Rolex
Skulle gärna gå igen men det skulle väl anses ofint att försöka. Kan bara säga grattis till er som går nu.
 
  • Like
Reactions: JLW

Hawk100

Rolex
Men va fasen! Här lever man ett löjligt torftigt liv men nog fasen lyckas detta spännande evenemang gå av stapeln just den kväll man för en gångs skull har bokat in något annat roligt!!! Livet är banne mig inte rättvist.... :banghead:
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Det var med för kort varsel för att jag ska kunna ta mig ner. Jag är fruktansvärt besviken :(
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Förra gången var det mycket trevligt och det bjöds på god mat o dryck, tack igen för det!

Jag hade gärna varit i urmakarverkstaden lite längre för det var mycket intressant, så passa på!

De visade upp riktigt fina klockor som vi fick drägla över.....så finns det platser kvar är det bara att anmäla sig!
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Har arbetat häcken av mig för att komma loss i tid till kvällen men det verkar funka så ses där =)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Typiskt man jobbat över och det ligger i Täby! Hoppas på se massa bilder från kvällen! Är där i själen med er!
Fast en taxi från Kristineberg kostade bara en röding! :woot:
 
Topp