• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags igen, Paketöppning, dock utan guld...

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Japp, så är det.. Som någon kanske minns så lade jag upp en köpesannons för några dagar sedan, fick ett PM några dagar efter från en herre med få poster, som var intresserad av att göra ett byte. Ja, dessvärre fick Panerain lämna för något annat, men jag kommer nog köpa mig en Panerai senare, men just nu finns det annat på prio-listan (jag har bara 49% rösträtt på den listan tydligen?!) :cool:

Nu kör vi lite bilder tycker jag, och passar på att testa nya bilduppladdningsfunktionen!

DSC_0792.JPG


DSC_0791.JPG


Ja, så "tråkig" är jag, men jag har suktat efter denna ett bra tag!

DSC_0787.JPG


DSC_0788.JPG


Kronan ute, och GMTvisaren gömmer sig, så vi får köra lite fler bilder! ;)


DSC_0789.JPG


Perfekt finbeater!

DSC_0794.JPG


DSC_0796.JPG



DSC_0807.JPG


Här tillsammans med Heuern! :)


Ja, januari börjar med två klockor in, en ut.. Skönt att vi har 11 månader kvar att kanske köpa på sig något mer.. Frågan är vad som skulle bli ett bra alternativ..

TJÄÄÄNA!

Ps, tack forumledningen för nya bilduppladdningsfunktionen, fantastiskt smidigt!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stilig! Inget tråkigt med den där! Den har ju ORANGE inslag :) Har planer på den svarta inom en inte allt för avlägsen framtid. Tyvärr verkar bonusen dröja så det blir kanske att sälja ngt först :-(
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stilig! Inget tråkigt med den där! Den har ju ORANGE inslag :) Har planer på den svarta inom en inte allt för avlägsen framtid. Tyvärr verkar bonusen dröja så det blir kanske att sälja ngt först :-(


Tack RicVin, är väldigt nöjd, dock lite tråkigt att lämna Panerain, men ja.. Vad gör man! Ja, en bonus på detta så kan man kanske hinna med 3 klockor på en månad? ;)
 
Topp