Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Har letat lite på ks efter min första Rolex vilket jag trodde skulle bli en nyare DJ med Jubileum länk, men ack så fel jag hade.
Igår hitta jag en Rolex som jag föll för och kände att priset var helt rimligt. Så skrev direkt och fråga om jag kunde komma redan nästa dag (idag) och det fick jag.
Så i morse satte jag mig på bussen för att ta mig mot Norrköping.
![]()
När jag väl kom till Norrköping byte jag till tåg och hoppas allt skulle rulla på utan problem, SJ går ju inte riktigt att lita på. Vart någon/några koppar kaffe på vägen upp.
![]()
När jag väl kom till Stockholm vart det dåligt med bilder då jag inte hitta först och fick lite små panik.
Men tillslut hitta jag.
![]()
Väl framme så vart det ett trevligt prat stund där jag fick veta lite om historian bakom klockan.
![]()
Jamen nu kan ni nästan se va det är för klocka, men ifall ni inte ser så är det än Rolex Milgaus. Här kommer en drös med bilder.
![]()
![]()
![]()
Kan säga att som lantis va jag livrädd att någon skulle ryka väskan eller nått sånt så jag körde på dubbla klockor då det kändes säkrare att ha de på mig. Vet inte varför.
![]()
![]()
![]()
Vart en kopp kaffe till.
![]()
Lite fakta om klockan då, det är en Rolex Milgaus 116400 ifrån 2008/2009 med Rolex in house verk 3131 med 48 timmars gång reserv och 10 ATM. Den är 40mm vilket jag tycker känns perfekt, inte för stor eller förr litet.
Har ju läst om alla som säger att det första man tänker på är vikten, har typ tänkt jaja men överdriv inte, men det första jag la märke till va vikten, den va inte jobbigt tung utan mer skönt tung.
Men nu sitter jag hemma och njuter av denna underbara klocka. Trevlig helg Ks
![]()
Alltid kul att läsa rese-köpa-klocka inlägg.
Stort grattis till nyförvärvet!![]()
Grattis, den är riktigt fin den där bra komplement till Omegan.Har letat lite på ks efter min första Rolex vilket jag trodde skulle bli en nyare DJ med Jubileum länk, men ack så fel jag hade.
Igår hitta jag en Rolex som jag föll för och kände att priset var helt rimligt. Så skrev direkt och fråga om jag kunde komma redan nästa dag (idag) och det fick jag.
![]()
När jag väl kom till Norrköping byte jag till tåg och hoppas allt skulle rulla på utan problem, SJ går ju inte riktigt att lita på. Vart någon/några koppar kaffe på vägen upp.
![]()
När jag väl kom till Stockholm vart det dåligt med bilder då jag inte hitta först och fick lite små panik.
Men tillslut hitta jag.
![]()
Väl framme så vart det ett trevligt prat stund där jag fick veta lite om historian bakom klockan.
![]()
Jamen nu kan ni nästan se va det är för klocka, men ifall ni inte ser så är det än Rolex Milgaus. Här kommer en drös med bilder.
![]()
![]()
![]()
Kan säga att som lantis va jag livrädd att någon skulle ryka väskan eller nått sånt så jag körde på dubbla klockor då det kändes säkrare att ha de på mig. Vet inte varför.
![]()
![]()
![]()
Vart en kopp kaffe till.
![]()
Lite fakta om klockan då, det är en Rolex Milgaus 116400 ifrån 2008/2009 med Rolex in house verk 3131 med 48 timmars gång reserv och 10 ATM. Den är 40mm vilket jag tycker känns perfekt, inte för stor eller förr litet.
Har ju läst om alla som säger att det första man tänker på är vikten, har typ tänkt jaja men överdriv inte, men det första jag la märke till va vikten, den va inte jobbigt tung utan mer skönt tung.
![]()
Här kommer lite mer bilder.Stort grattis, det där är en grym klocka! Posta gärna mera bilder nu!
Grattis! Snyggaste sekundvisaren och udda fågel.Har letat lite på ks efter min första Rolex vilket jag trodde skulle bli en nyare DJ med Jubileum länk, men ack så fel jag hade.
![]()
![]()
Men tillslut hitta jag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vart en kopp kaffe till.
![]()
![]()