• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Damen har sommarkittat Exp II

Ministern

Founder
2-Faktor
Lila alligator från Rob, vad tycks?

20140413_162313.jpg
 

demondave

Rolex
Krävs sin dam (eller man..) att bära upp det där, men satans så snyggt! Jag fortsätter envist hävda att vittavlade ExpII:eek:r ska sitta på allt annat än länk :)
 

Rivalen

Rolex
Hoppas på fler bilder. Lila har aldrig varit min färg, men rött eller gult skall bli kul att se. Sommaren är en tid för lite tuffare band, så gillar man lila så är det rätt!
 

vonhall

Rolex
Det var ju helt klart en tämligen offensiv blandning av färger och det är ju kul. Hade kanske inte valt kombon själv ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tycker att det var schysst! Frågan man ställer sig, är ifall damen får ha klockan ifred istället efter detta :D;)!
 

Bolio

Panerai
Det lila var tyvärr lite för mycket för mig men Falcones med vita var ju riktigt läckert :wideyed: . Jag är övertygad om att de två andra färgerna du köpt kommer passa bättre men om du inte har ett vitt till den känns det nästan som ett måste till den tavlan. Problem kan dock då uppstå för jag tror att den bättre hälften inte kommer att vilja byta så mycket band efter att det vita intagit sin plats.
Hur som haver grym sommar dinka.
 
Topp