• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Damur tips?

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Frugan fyller snart år och för att kompensera för mina senaste klockköp så funderar jag på att köpa henne en fin dinka. Tyvärr har jag idétorka men kanske finns det några förslag här? Vad säger och har era flickvänner/fruar?
 

DrDre

Patek
Jag gav frugan en Rolex Airking när vi gifte oss. Hon är inte så förtjust i guld och diamanter etc men ville ha något robust och stilrent som funkar både jobbet och fritiden. Hon gillar den väldigt mycket och flera av hennes kompisar köpte likadana efter att de sett hennes. Nu har hon börjat snegla på en Reverso (stål), så vi får väl se när hon fyller år nästa gång.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag har också gett min fru en Rolex Air King som hon gillar skarpt. Något speciellt med en Rolex i gåva då hennes omgivning också vet vad det är.
Har ochså gett henne två Cartier Tank som känns mer femenina och används mer till sommarklänning och fest. Hon är bortskämd och har bl.a. även fått en Omega Aqua Terra som är en bra vardagsklocka. (Jag borde någon dag köra en tråd med alla klockor jag givit henne...)
 
Topp