• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daniel1978

Moorflax

Patek
2-Faktor
Köpt en Sinn av Daniel. Snabb leverans, klockan höll tiden när jag packade upp den!
Trevlig kille som jag gärna gör affärer med igen. :)
 

mouqvist

Rolex
Köpt en Omega av Daniel
Trevlig kille, vi hade telefonsamtal innan köp.
Klockan kom mycket väl förpackad, det tog tid att ta sig igenom alla lager kartogn, skum, tejp, osv
Affären var smidig och Daniel rekommenderas.
 

Freppo

Breitling
Sålde en Omega till Daniel. Mycket bra kommunikation, snabb betalning och generellt en smidig affär.
Mycket trevlig kille och bra att göra affärer med. Hoppas du blir nöjd med klockan!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpt av Daniel. Mycket smidig affär och välpaketerad klocka som var helt enligt beskrivning och dessutom ännu snyggare i verkligheten än på bild. Rekommenderar starkt denne 100% Goodguy!
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Köpte en winder av Daniel och den var i prima skick, mycket väl emballerad och när ett frågetecken uppstod erbjöd Daniel sig att lösa det på ett utmärkt sätt. Rekommenderar denna good guy varmt!
 

Urarta

Cartier
Köpte en at av @Daniel1978 och klockan var väl paketerad och i utlovat skick med tillbehör. Skickades samma dag han lovat också. Riktigt smidig och lättsam affär. Rekomenderas av mig.
Tack än engång
 
Topp