• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

danko

Kaptenens

Cartier
Pledge Member
Köpt ett par band av exotiskt läder av Danko och planerar redan nästa. Väldigt roligt sortiment av läder välja från, väldigt bra kvalité och snabb handläggning på Custom band med tanke på att han gör allt själv! Och allt till väldigt humana priser
 

Nilzén

Cartier
Köpt ett exotiskt kattfisksband till en vintage Mido skindiver. Superb kontakt. Trevlig och proffsig kille som verkligen vill göra kunden nöjd. Rekommenderas!!
 

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Köpte ett band av @danko som han tillverkade åt mig efter lite olika önskemål som jag hade. Bra kommunikation med flertalet mail vilket jag gillar! Rekommenderar honom starkt för custom band! Kan absolut tänka mig att köpa band av honom igen:)
 

Piero

Breitling
Köpte en Tissot Bridgeport av Danko! 5 av 5 stjärnor utan tvekan! Smidig, snabb affär, rimlig prissättning samt höll sitt ord. Rekommenderas varmt!
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
@danko tillverkade ett rocka band till den. Så himla fint och jag är supernöjd. Rekommenderas verkligen! ;)

 

incmo

Omega
1år OWG med samma band från @danko i getskinn och jag är helnöjd!
E65D2CD9-DFBB-4D96-99A0-0388F903F2AD.jpeg

72596F9E-E044-4D3B-8253-D435B5B3997A.jpeg
55D4E344-C1BE-4D24-984B-24EA6A0D4958.jpeg
 
Jag har köpt ett specialanpassat band av Danko och första intrycket är definitivt att det överträffar mina förväntningar!
En levande dialog kring utformandet av bandet gjorde att vi landade väldigt rätt.
Jag kommer med absolut största sannolikhet köpa igen.

100% good guy! 👍🏼

IMG_7881.jpeg
 

myskah

Breitling
2-Faktor
Köpte mig ett handgjort rockaband av @danko och är helnöjd. Väldigt hjälpsam och hela resan från design till leverans var tiptop!

100% good guy och kommer säkerligen beställa ett handgjort band i framtiden.

PXL_20230815_150731736.MP.jpg
 

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Köpt två custom band av @danko 😊 Detta är andra gången jag handlar av honom men det är absolut inte sista. Han är mycket professionell och jag fick se en ritning av banden innan de tillverkades. Det var väldigt snabb leveranstid för att vara custom band. Rekommenderar starkt att köpa band av honom om man vill ha ett custom band!
110% GG!😁
 
Topp