• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Danne.l

ErikDg

Basic
Sålde en klocka i 12k klassen till Danne. Snabb och smidig affär både vad gäller kommunikation och betalning. Kanon
 

Master J

Guld
2-Faktor
Köpte en Seiko Turtle av @Danne.l som skickades med rek.
Smidig affär, korrekt beskriven klocka och snabb leverans. 100 % GoodGuy!
Rekommenderas.

/Jonas
 

Cal80

Basic
Köpt en klocka på distans av @Danne.l - trevlig affär rakt igenom. Bra dialog innan köp och klockan levererades snyggt packad i utlovat skick. 100% GG i min bok! :)
 
S

Staafen

Guest
Köpt en snygg vintage meshlänk av denna trevliga kille! Allt gick mycket bra och det blev en trevlig dialog på PM. 100% Goodguy!
 

Golle_std

Silver
2-Faktor
Köpt g-shock på distans av mr. Allt gick smidigt från start till mål. Korrekt beskriven vara och generöst förpackat. GG ⭐️
 

livinl0ud

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en G-Shock till @Danne.l på distans. Blixtsnabb betalning. Grymt trevlig att ha och göra med. En mycket trevlig och smidig affär hela vägen. Jag gör gärna fler affärer i framtiden. Rekommenderas varmt! 100% GG i min bok!
 
Topp