• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dark side of the moon Black Black

Freppo

Breitling
Hej,

Är ny här på KS och tänkte bara höra vad panelen har för syn på DSOTM Black Black? Själv gillar jag den skarpt och laddar inför ett köp.
Någon som har handledsbild?
 

Bilagor

  • 31192445101005.png
    31192445101005.png
    106.5 KB · Visningar: 468

Depp-Erik

Cartier
Ja det blir nog en ny. Så pass ny modell att den är svår att hitta begagnad tror jag.
De dyker upp begagnade både här och på blocket lite då och då så de går att få tag på begagnade i Sverige. Fördelen med forumet är att de flesta säljare har referenser -> säkrare än blocket.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Om du vet att du kommer behålla den, köööör. Den är asfet! Men om du är lite kluven ska du kanske se om du kan prova en först, lär ju vara ganska svårsåld. Om du kör nytt dvs.
 

Freppo

Breitling
Om du vet att du kommer behålla den, köööör. Den är asfet! Men om du är lite kluven ska du kanske se om du kan prova en först, lär ju vara ganska svårsåld. Om du kör nytt dvs.
Absolut, en så speciell klocka vågar jag nog inte köpa utan att ha testat, även om jag är ganska säker på köp.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Tycker det finns bra mycket roligare varianter i den stora Speedmasterserien. Denna är tråkig och för svart, ser platt och livlös ut.
 

sir alex

Panerai
Tycker själv att den (och alla DSOTM) är ascool. Upplever att den bärs mindre än specen men testa den först.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Testade den på Krons för nån månad sen. Den är sjukt opraktiskt men så jävla cool!! Hittade ingen bild tyvärr...
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
image.jpg

image.jpg

Jag prövade en på Sandins i november förra året. Som ett svart hål. Dessvärre insåg jag att jag fick spara ett par månader för att kunna köpa den, och det var väl tur att jag inte kunde köpa den direkt för nu har min besatthet av svartsvarta klockor lagt sig något. Men den är grymt snygg!
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Var på NK och provade den för några veckor sedan! Mycket cool klocka, tung närvaro på armen men man kunde ju inte se ett skvatt... men med en sån klocka på armen så kanske tiden är det sista man vill veta? :cigar: Gillade DSOTM (som ligger på bordet bakom) betydligt bättre!
20160325_114421.jpg
 

M.U

Rolex
Japp, det blev den. Jag kan förstå de som inte tycker om den, men i mina ögon är den galen.
Dessvärre är det svårt att ta en bild som gör den rättvisa, men här kommer ett försök.
image.jpeg
Den är jävligt frän! Provat den i butik och blev helt kär. Dock inte tillräckligt för ett köp, men ett klart sug!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Jag kan se tjusningen med all black men funktionsmässigt måste det ju vara värdelöst ha det som kronograf. Men å andra sidan vem använder det :D

Stort grattis :)
 
Topp