• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust 116200 Svart eller Blå?

Svart eller blå Datejust 116200

  • Svart

    Röster: 11 23.4%
  • Blå

    Röster: 36 76.6%

  • Totala väljare
    47

Dan Fixx

Breitling
Är på gång att köpa en av dessa. Var tills alldeles nyligen helt säker på en svart men har börjat fundera på en blå. Skulle vara kul att höra vad andra tycker. Jag har kostym på dagarna men är en sportig kille på fritiden.
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Jag röstar blått! :)

e96761f655bc11e3a9470e8e37697600_6.jpg
 

Bolio

Panerai
Ping Molle

Håller helt med +1

OT. Grymt vad det jobbigt det blir när vissa byter Avatar. Din, Denkes, AF Sjodahl och Målarn är ju inristad på näthinnan och innan man vant sig känner man sig faktiskt lite schizofren :confused:.
 

Dan Fixx

Breitling
Är det så enkelt alltså, svart någon? :)
Båda är ju fantastiskt fina men man kanske tröttnar på svart eller?
Jag kan tycka att blå ser lite murrig ut inomhus men den kanske håller bättre i längden.
I rätt ljus är den ju grym.
 

Weberg

Audemars
Blå om kombinationen är som ovan. Den kräver dock bra ljusförhållanden för att se helt perfekt ut, medan svart är mer allround, och passar till något fler färger (tänker kläder här). Har själv en svart Exp 1 och när jag kör helsvart rigg a la Reservoir Dogs så känner jag mig ganska ball faktiskt. Då har en blå tavla inte mycket att sätta emot :D
 

Dan Fixx

Breitling

Dan Fixx

Breitling
Är på gång att köpa en av dessa. Var tills alldeles nyligen helt säker på en svart men har börjat fundera på en blå. Skulle vara kul att höra vad andra tycker. Jag har kostym på dagarna men är en sportig kille på fritiden.
Är på gång att köpa en av dessa. Var tills alldeles nyligen helt säker på en svart men har börjat fundera på en blå. Skulle vara kul att höra vad andra tycker. Jag har kostym på dagarna men är en sportig kille på fritiden.
https://klocksnack.se/KineticUploader/up.html#
 

Dan Fixx

Breitling
Är på gång att köpa en av dessa. Var tills alldeles nyligen helt säker på en svart men har börjat fundera på en blå. Skulle vara kul att höra vad andra tycker. Jag har kostym på dagarna men är en sportig kille på fritiden.
Är på gång att köpa en av dessa. Var tills alldeles nyligen helt säker på en svart men har börjat fundera på en blå. Skulle vara kul att höra vad andra tycker. Jag har kostym på dagarna men är en sportig kille på fritiden.
Är på gång att köpa en av dessa. Var tills alldeles nyligen helt säker på en svart men har börjat fundera på en blå. Skulle vara kul att höra vad andra tycker. Jag har kostym på dagarna men är en sportig kille på fritiden.
Ub0uxDG.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Har du mycket blått i garderoben? Annars är en svart 116200 på Oyster, som du postat, väldigt användbar och snygg tycker jag. Eller ännu hellre vit eller silver tavla. Och varför inte göra som Omen? Ta jubile.

A
 

Weberg

Audemars
Förba
Här kommer mitt bidrag, men när jag ser Molle s är den fantastiskt fin, och i slutändan är det ändå du som bestämmer, håll tillgodo och lycka till :)
j3YdIcO.jpg

Förbannat fin! Mer tyngd i den än blå. De är verkligen kanonsnygga fast på olika sätt, trots att de är nära besläktade. Slät bezel = snyggt ihop med svart.
 
Topp