• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Datejust 116234 blå Roulette Oyster - 19

Pete11

Diamant
2-Faktor
Pris
69900
Returpolicy
Enligt ök, inte vid f2f
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter att ha burit denna hela Mars under Owgmarch-utmaningen så känner jag mig klar med 6 siffriga Datejust och vill gå vidare. Säljer eller byter till annat, se lista på tänkbara Byten nedan.
Jag kan komma att uppdatera annonsen.

Skick:
Bra, finns några hairlines och lite märken på spännet. Går ca +1,5s / dygn mätt över ca en vecka med dagligt bruk.
Man kan titta på min historik från Mars för fler bilder, annars skickar jag på begäran.

Byten:
Rakt byte eller pengar till mig.
Byte F2F I Stockholm för er med goda omdömen, per distans enligt ÖK men även här vill jag att det skall finnas omdömen.

Bytesvärde: samma som begärt pris

Tänkbara Byten:
  • Panerai Submersible 682, 973, 683 eller 1305
  • Radiomir t.ex 424, 425
  • Speedmaster coaxial master chronometer racing chrono
  • Speedmaster X-33 (senaste)
  • nya SMP (blå tavla med länk)
  • Seamaster 300 master Co-axial
  • Planet ocean 8500
  • JLC Reverso classique
  • JLC master compressor Chronograph
  • Grand Seiko, gärna kvarts
  • Seiko SLA023 eller SLA019
  • Breitling Aerospace
  • Zenith el primero 1969
  • Tudor submariner
  • Kanske något annat i liknande stil, vintage speedy Mk2, mk4.5, äldre tudor Prince eller så.
Ha bytesvärde redo, var rimlig, jag är inte desperat efter pengar eller så. Jag vill bara få loss pengar till nästa klocka eller byta till något annat kul.

Betalning & frakt
Swishbetalning, kan skicka med värdefrakt på köparens risk.

Min referenstråd:
https://klocksnack.se/threads/pete11.71798/

IMG_20200321_160614.jpg
IMG_20200313_071306.jpg
IMG_20200404_112909.jpg
IMG_20200404_112913.jpg

IMG_20200329_140654.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp