• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

daviden

Randel

Cartier
Jag köpte en Tudor Black Bay av daviden och är supernöjd! Riktigt smidig och trevlig affär, utförlig och ärlig info om klockan via PM innan köp, snabb att svara på PM också, så Daviden är helt klart en GodGuy :)
 

exxpert

Omega
2-Faktor
Sålde en Withings activite pop till David. Nog bland de snabbaste affärer jag gjort hittills med superkvick betalning och riktigt trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt till alla.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Inga som helst problem att köpa av trevlige David, det blev en f2f affär i Malmö och jag blev en Skydiver rikare :). Trevligt möte och gött klocksnack. Good guy verkligen.
 

Bogatir

Cartier
Ber om ursäkt för sen feedback ... @daviden är en person som du absolut ska göra affärer med. Mycket vänlig, snabb som en vessla och 100% ärlig. Jag köpte en Sinn U2 som jag var extremt nöjd med. Nu har den rullat vidare till @Bågspännaren under lika trevliga omständigheter.
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka till @daviden på distans. Blixtsnabb betalning. Super trevlig att ha och göra med. En mycket smidig affär från början tillslut. Rekommenderas och givetvis 💯% GG i min bok!
 
Topp