• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DavidSW - Någon som köpt med honom?

Tjena,

Har sett lite trådar där DavidSW kommer upp, men får inte riktigt svar på min fråga. Jag har tänkt köpa en klocka via hans sida men han/de erbjuder enbart banköverföring som betalmedel för personer utanför US. De kommer skicka bankuppgifterna via mail till mig och förväntar sig sedan en insättning. Det minst säkra betalsättet med andra ord. Är det någon som köpt via honom på detta sätt eller har andra erfarenheter? (Behövs inga kommentarer om tullen, säljskatt eller liknande - fullt medveten om detta).

//M

Googlat? Han har väl funnits i evigheter på WUS. Sedan om det är honom eller någon som utser sig för att vara honom, eller om han ruttnat på sistone vet jag inte.

Japp, men det var för ett par år sen, och då var det inga problem.
Han är ju välkänd och har funnits länge, så det borde finnas en lång rad recensioner online att hitta.

DavidSW i Orlando ar val en av de mest seriosa grahandlare som finns har.

Har utmarkta recentioner,finns drosvis med tradar om honom/firman pa Rolexforums.
Fysisk butik du/din agent kan besoka etc sa risken att bli blast ar noll eller sa nara du kan komma da ett karnvapenkrig givetvis kan utplana oss alla.

Men billig ar han ju inte...

Jag köpte av honom för några år sen, funkade hur bra som helst! Bra återkoppling, skickat med fedex från USA och var på min handled typ 1-2 dagar senare.

Tack för alla svar! Det var främst känslan av att föra över pengar utan säkerhet som skavde, oavsett hur många reviews jag läste.

MEN det blev ett köp och dagen efter anlände min nya AP Royal Oak 15450st, silver dial 37mm.
Grattis!
Hur gick processen till med tull? La de på kostnaden vid leverans eller hur fungerar det rent praktiskt?

Tillbaka
Topp