• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dawsss

Alabama

Breitling
Jag köpte en speedmaster av Erik. Han sa att jag svarade först och att jag fick första prio. Det uppskattar jag. Vi bor på olika orter, en bit ifrån, men affären gjordes upp på ett smidigt sätt ändå. Mycket pengar att skicka till en okänd person, men kändes inte som några problem alls när han erbjöd sig att skicka bild på ID och att vi dessutom också surrade på telefon. Snabb leverans. Jag är mycket glad att jag köpte Speedmastern och väldigt nöjd med affären och det trevliga bemötandet. Tack Erik! 5+!
 

Bobbyheinrich

Breitling
Köpte en seamaster av Erik. Snabb kommunikation och tillmötesgående med extra bilder och info. Snabbt skickat. Väldigt snabb, bra och smidig affär.
2 tummar upp!
 
Köpte en Breitling SOH ii av Erik på distans. Super smidig och trevlig dialog. Klockan skickades snabbt och paketerades in väl och snyggt. Klockan var precis som beskrivet. Väldigt nöjd!
100% GG.
 
Topp