• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daydate 118238 (Grön Tavla)

Pris
300 000
Returpolicy
Om något i annonsen inte stämmer?
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej.

Jag har en Daydate 118238 till salu.
Jag gissar att det är forumets finaste?
Den har använts med stor försiktighet när den har använts men det har mest varit eftermiddagar och kvällar hemma i soffan. De sista åren har jag inte mer än provat den och dragit upp den varannan månad när jag ändå byter klocka.

Det är sorgligt för jag tycker att det är den absolut vackraste klocksn som Rolex har tillverkat. Men jag vågar inte bruka den som man ska eller bör.
Någon annan borde få sätta sina battlescars och skapa minnen med den.

Naturligtvis fullset och med bevis för att den är köpt hos svensk handlare av mig 2017.
Det inns ett värderingsintyg på dåvarande listpris med klockans serienummer, köpare samt butik som sålde klockan undertecknat i Mars 2017.

Bilderna får tala för skicket.

Mvh Perry
20240916_171028.jpg
20240916_171007.jpg
20240916_170300.jpg
20240916_170218.jpg
 
Tillbaka
Topp