Chester Perry Firm
Basic
- Pris
- 290 000
- Returpolicy
- Om något i annonsen inte stämmer?
- Bilder Skickat
- Ja
Hej.
Jag prisbumpar lätt till 290k.
Jag kan tänka mig byte mot en Rolex Day-Date 40 i vitguld med olivfärgad tavla.
Datejust 41 med oysterlänk, fluted bezel och Wimbledon tavla eller/och en Rolex GMT 16750 med målad tavla, plexiglas och oysterlänk. Absolut helst från 1983.
Uppdaterat oktober 30. Mvh.
Jag har en Daydate 118238 till salu.
Jag gissar att det är forumets finaste?
Den har använts med stor försiktighet när den har använts men det har mest varit eftermiddagar och kvällar hemma i soffan. De sista åren har jag inte mer än provat den och dragit upp den varannan månad när jag ändå byter klocka.
Det är sorgligt för jag tycker att det är den absolut vackraste klocksn som Rolex har tillverkat. Men jag vågar inte bruka den som man ska eller bör.
Någon annan borde få sätta sina battlescars och skapa minnen med den.
Naturligtvis fullset och med bevis för att den är köpt hos svensk handlare av mig 2017.
Det inns ett värderingsintyg på dåvarande listpris med klockans serienummer, köpare samt butik som sålde klockan undertecknat i Mars 2017.
Bilderna får tala för skicket.
Mvh Perry
Jag prisbumpar lätt till 290k.
Jag kan tänka mig byte mot en Rolex Day-Date 40 i vitguld med olivfärgad tavla.
Datejust 41 med oysterlänk, fluted bezel och Wimbledon tavla eller/och en Rolex GMT 16750 med målad tavla, plexiglas och oysterlänk. Absolut helst från 1983.
Uppdaterat oktober 30. Mvh.
Jag har en Daydate 118238 till salu.
Jag gissar att det är forumets finaste?
Den har använts med stor försiktighet när den har använts men det har mest varit eftermiddagar och kvällar hemma i soffan. De sista åren har jag inte mer än provat den och dragit upp den varannan månad när jag ändå byter klocka.
Det är sorgligt för jag tycker att det är den absolut vackraste klocksn som Rolex har tillverkat. Men jag vågar inte bruka den som man ska eller bör.
Någon annan borde få sätta sina battlescars och skapa minnen med den.
Naturligtvis fullset och med bevis för att den är köpt hos svensk handlare av mig 2017.
Det inns ett värderingsintyg på dåvarande listpris med klockans serienummer, köpare samt butik som sålde klockan undertecknat i Mars 2017.
Bilderna får tala för skicket.
Mvh Perry
Senast ändrad: