• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daydate proffsen, hjälp en blivande ägare!

Vilken urtavla föredrar ni på en 118238.

  • Onyx

    Röster: 7 25.9%
  • Onyx + diamonds

    Röster: 1 3.7%
  • Champagne

    Röster: 11 40.7%
  • Champange + diamonds

    Röster: 1 3.7%
  • Övrig

    Röster: 7 25.9%

  • Totala väljare
    27

Danne3131

Breitling
Hej alla Daydate fantaster!
(118238)
Jag ska köpa min första klocka, och jag är helt såld på daydate mestadels för president bandet.
Jag började som jag förstått många andra gjort i denna billiga hobby, med en lite billigare klocka vilket eskalerade rätt fort

Jag undrar vad ni riktiga experter tror om denna, allt ifrån pris till skick etc.
Kom gärna med relevanta tips/frågor jag bör kolla upp samt diskutera med försäljaren!
Detta har jag tagit reda på utöver bildbyten.

Polerad: 1-2ggr (MAX 3 enligt säljares gissning)
Länkar: 23/24
Nyservad av säljaren samt polerad.
Levereras med: box + handlingar.

Klockan: https://www.chrono24.se/rolex/day-date-118238-18k-yellow-gold-champagne-dial--id9292222.htm

Övrigt: Drömmen skulle tyvärr för dem som hatar, att få dit en onyx tavla så småningom.. vet ni vart jag får tag på dessa, samt pris?

All hjälp uppskattas verkligen jätte mycket!! försök helst att diskutera frågorna ovan istället för att knata in på irrelevant klocksmak etc.

Mvh,
Daniel
 

Danne3131

Breitling
Topp