• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daytona på Daytona :)

Hmmmm

Omega
:) Var tvungen att ta en bild :)


Enorm anläggning BTW!

qk9XrBU.jpg


vKuBaTe.jpg


4n6wV6U.jpg
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Men Rolex24 at Daytona är väl i januari? Vad gör du där nu? Förutom det så missa du Coke zero 400 med någon vecka. Men du har helt rätt, är en grymt imponerande anläggning. Om du har möjlighet så prova att ta en "Nascar kurs" så du får köra lite också. Vet inte om de har det fortfarande men ångrar mig djupt att jag inte gjorde det när jag hade möjligheten.

(och en sak till, tänk på skärpan när du fotar :snaphappy: )
 

Hmmmm

Omega
Fick chansen att åka Gumball 3000 Miami2Ibiza vilket var rätt sick såhär i efterhand :D

Men Rolex24 at Daytona är väl i januari? Vad gör du där nu? Förutom det så missa du Coke zero 400 med någon vecka. Men du har helt rätt, är en grymt imponerande anläggning. Om du har möjlighet så prova att ta en "Nascar kurs" så du får köra lite också. Vet inte om de har det fortfarande men ångrar mig djupt att jag inte gjorde det när jag hade möjligheten.

(och en sak till, tänk på skärpan när du fotar :snaphappy: )
 
Topp