Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns dock väldigt onödigt när de inte slänger med tillbehörWow. Nu blev man ju ännu mer sugen D När kommer Rolex i sånahär gigantiska boxar?
Saknar natoband och lupp!
Även PL DD kommer i samma Box.
Likadan OK, kanske för alla platinum-modeller kanske?
Jaså, får man den på köpet, eller måste man betala för båda..?Även PL DD kommer i samma Box.
Använder ni lådorna på något sätt, eller tar de bara plats i garderoben som mina gör?
Lådan är sjukt ointressant, vet att @Af Sjodahl delar min åsikt
Hade ju varit lite kyligt att när man hämtat ut sina nya platina daytona säga till handlarn att förpackningen och papperskrafset kan ha behållaHaha...vad ska man med sådant där skit, tar bara onödig plats , och tillbehören är ju inte heller någon premium, NÄ, det räcker gott och väl med klockan när man lämnar butiken...
Ha ha ha...det vore iskallt! För att sedan dra direkt iväg och hugga ved, klippa häcken och köra motocross med Daytonan på handleden.Hade ju varit lite kyligt att när man hämtat ut sina nya platina daytona säga till handlarn att förpackningen och papperskrafset kan ha behålla
Hade ju varit lite kyligt att när man hämtat ut sina nya platina daytona säga till handlarn att förpackningen och papperskrafset kan ha behålla
Haha sjukt coolt!Har hänt två gånger när jag suttit hos AD, båda på ovanligare saker än PL daytona.
Har hänt två gånger när jag suttit hos AD, båda på ovanligare saker än PL daytona.
Vad var det för urverk? Sämre eller bättre andrahndsvärde än Daytona Platinum (som verkar inte ha det bästa värdet? )
Här har du en bild på en stor box
Samtliga Rolex vars referensnummer (6-siffriga) slutar med en 6:a har denna box, då det avser att dessa är i Platina.
Den är lite tråkigt nog ungefär densamma som de vanliga boxarna, bara större!
Den där känns ju stor OCH spännande. Men vilken klocka är det och vad är det som ligger i boxen. Det enda jag kan identifiera är en lupp.Här har du en bild på en stor box
Dubbel omfg!Här har du en bild på en stor box