• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daytona, ser detta OK ut?

Hmmmm

Omega
För 70k? En 2009.

Tänkte köra en äkthetskontroll innan köp bara för att vara säker.

Prisnivån OK? :geek:

Tacksam för svar.
 

Bilagor

  • dfgdf.png
    dfgdf.png
    143.3 KB · Visningar: 475

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Det ska vara ett rött chronometer tag, grönt swimpruf tag med serienr, ljusgrön ytterbox och en vit ytterkartong med refnr och tavelfärg om man är petig. Serienr borde börja på V. Annars ser allt bra ut fast en närbild på klockan vore bra.

MVH Nicklas.S
 

Hmmmm

Omega
Tycker du det är ilal utan vita kartongen?

Jag kan be om fler foton.

Nicklas.S skrev:
Det ska vara ett rött chronometer tag, grönt swimpruf tag med serienr, ljusgrön ytterbox och en vit ytterkartong med refnr och tavelfärg om man är petig. Serienr borde börja på V. Annars ser allt bra ut fast en närbild på klockan vore bra.

MVH Nicklas.S
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Har beställt en 2007 fullset i gott skick från UK - kostade 69,000 med frakt och försäkring. Så det e ungefär samma pris.

Huruvida det är rätt kartong eller tags kan jag ej svara på
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Hmmmm skrev:
Tycker du det är ilal utan vita kartongen?

Jag kan be om fler foton.

Nicklas.S skrev:
Det ska vara ett rött chronometer tag, grönt swimpruf tag med serienr, ljusgrön ytterbox och en vit ytterkartong med refnr och tavelfärg om man är petig. Serienr borde börja på V. Annars ser allt bra ut fast en närbild på klockan vore bra.

MVH Nicklas.S
Det viktiga är ok klocka och cert, men alltid kul med ett fullset.
 

Hmmmm

Omega
Köpt! Värderad tilll 70-72k, känns OK. Rob ENsgtröm var väldigt korrekt och sjysst i sammanhanget.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
OBS - det är obligatoriskt med ett vristskott vid såna här typer av tillkännagivanden ;)
 
Topp