• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DB15

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Daniel är en trevlig kille som levererar precis det som står i annonsen. Rekommenderas!
 

Wiliamo

Panerai
Köpt två vintageklockor F2F av Daniel. Mycket trevlig kille och klockorna var precis som utlovade. Goodguy till fullo! :)
 

Wiliamo

Panerai
Köpte en klocka av en annan medlem på forumet som i sin tur hade köpt den av Daniel. När jag upptäckte att länken inte hade tillräckligt med bitar för att passa min handled skickade Daniel dessa till mig utan att jag ens behövde betala portot. En klockbroder for sure, good guy!
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Sålt vintage till Daniel. Trevlig i kommunikationen, okomplicerad och snabb betalning. Rekommenderas! :)
 

kk74

Breitling
2-Faktor
Köpte en Citizen Promaster av Daniel och det var en mycket smidig affär med mycket bra kommunikation och snabb leverans. Rekommenderas!
 

Seagle

Omega
Sålde en vintageklocka till Daniel. Trevlig kille, sjukt snabb betalning. Rekommenderas utan tvekan!
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en dinka av Daniel. Som vanligt en trevlig konversation och allt som utlovat i annonsen. Bra kille helt enkelt. Gör gärna affärer igen med honom! :)
 

Skanvik

Cartier
Sålde precis en Rolex till Daniel. Mycket trevlig dialog både på telefon och PM om klockan affären gällde, men även härligt klocksnack i största allmänhet. Snabb betalning och inga konstigheter. Definitivt en riktig goodguy som jag gärna gör fler affärer med och varmt kan rekommendera! :):rolex:
 
Topp