• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DD rosé eller vitguld - vad säger panelen

DD rosé eller vitguld - vad väljer du?


  • Totala väljare
    118

4cie

Rolex
2-Faktor
Av de två skulle jag lätt välja Rosé på brunt läder.
Om jag fick välja fritt så skulle det bli Day Date 2 med chokladfärgad urtavla :)
item_XL_5658762_2749087.jpg
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har själv varit sugen på den där vitguldaren också.....Den är fantastisk.

Vi kan ta en lunch nästa vecka om du vill klämma lite extra på min Rosé.

Kan tilläggas att det inte går att få länk på de nya DD-uren. Ingen länk passar, släng ett noggrant öga så ser ni att en "länkbit" är integrerad med boetten för att få mindre luft mot läderbandet.

Slänger in lite bilder för att sukta dig lite. :)
Genta

image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Sond

Patek
Rosé. Utan tvekan! leben har kanske den klocka som jag tycker är den snyggaste klocka jag någonsin sett live. Finns resurserna skulle jag inte tveka en sekund. Och jag som annars kan vara lite försiktig med klockor som signalerar lite väl mycket "yeah bitch, Im doing goooood" (som JS uttryckte det)..:D
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Rosé. Utan tvekan! leben har kanske den klocka som jag tycker är den snyggaste klocka jag någonsin sett live. Finns resurserna skulle jag inte tveka en sekund. Och jag som annars kan vara lite försiktig med klockor som signalerar lite väl mycket "yeah bitch, Im doing goooood" (som JS uttryckte det)..:D

Klart du skall ha en "doing goooood" klocka, det förtjänar du!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Rosé, efter att jag har sett de i verkligheten så skulle jag lätt välja den i rosé framför vitguld.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Båda är fantastiskt vackra... hade haft grymt svårt att bestämma mig!

Men tror efter många "om och men" att jag hade kört på WG :), men den ena behöver inte utesluta den andra? ;)
 
Topp