• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

De rika på holmen steeeeeeekeeeeer!

Ministern

Founder
2-Faktor
FBC70D3E-BD19-4898-8551-3AAD06E9757D-1222-00000135AC0D99CD_zps5b8c1973.jpg
 
S

scarab

Guest
Ser ut som en riktigt schysst mix av riktigt rika män!!:)

Som älskas av de vackraste av kvinnor!
 
Asplund skrev:
Den där Orisen ångrar jag att jag sålde, riktigt fet!
Kan det möjligen vara den som sitter här och kollar fotboll?

Edit: Dum i hela huvet!! Lär ju knappast vara den på bilden om den samtidigt sitter här framför datorn i V-ås och kollar fotboll :oops:
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1365264055.906558.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1365264055.906558.jpg
    77.3 KB · Visningar: 535

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Var är herrklockorna....det där är ju dambjäfs...alla kanske är i baren???
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Aurum skrev:
Seiko och vatten, stekigt värre! Tack för ännu ett kvalitetsinlägg! :D
Seikon var en kopia, de resterande vågar jag nog säga tillhör det yppersta yppersta av de klockor som finns på forumet.

Det finns tyvärr flera klenbröstade och armsvaga som har en tendens att svamla..

Tycker nog att man skall passera gränsen för att kallas man och inte pojkvasker innan man får uttala sig i sådana ordalag..


Ps Aurum, bror min drack mintuu..
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Spencer66 skrev:
Aurum skrev:
Seiko och vatten, stekigt värre! Tack för ännu ett kvalitetsinlägg! :D
Seikon var en kopia, de resterande vågar jag nog säga tillhör det yppersta yppersta av de klockor som finns på forumet.

Det finns tyvärr flera klenbröstade och armsvaga som har en tendens att svamla..

Tycker nog att man skall passera gränsen för att kallas man och inte pojkvasker innan man får uttala sig i sådana ordalag..


Ps Aurum, bror min drack mintuu..
Minuu och vatten är väl lika stekiga. Men var är Midasen?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Spencer66 skrev:
Aurum skrev:
Seiko och vatten, stekigt värre! Tack för ännu ett kvalitetsinlägg! :D
Seikon var en kopia, de resterande vågar jag nog säga tillhör det yppersta yppersta av de klockor som finns på forumet.

Det finns tyvärr flera klenbröstade och armsvaga som har en tendens att svamla..

Tycker nog att man skall passera gränsen för att kallas man och inte pojkvasker innan man får uttala sig i sådana ordalag..


Ps Aurum, bror min drack mintuu..

Var seikon en kopia? Den modellen kostar väll inte mer än en några hundra om jag inte mistar mig :?
I övrigt, guldisarna är ju fantastiska och vatten är gott!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jockinho skrev:
Spencer66 skrev:
Aurum skrev:
Seiko och vatten, stekigt värre! Tack för ännu ett kvalitetsinlägg! :D
Seikon var en kopia, de resterande vågar jag nog säga tillhör det yppersta yppersta av de klockor som finns på forumet.

Det finns tyvärr flera klenbröstade och armsvaga som har en tendens att svamla..

Tycker nog att man skall passera gränsen för att kallas man och inte pojkvasker innan man får uttala sig i sådana ordalag..


Ps Aurum, bror min drack mintuu..

Var seikon en kopia? Den modellen kostar väll inte mer än en några hundra om jag inte mistar mig :?
I övrigt, guldisarna är ju fantastiska och vatten är gott!
Kopior på lågbudgets-Seikos är vanligt.
 
Topp