• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Deep blue Batman turtle, SRPC25 någon?

daniel svensson

Guld
2-Faktor
Hejsan.
Någon här som äger eller har klämt på denna?
Samma kväll som jag köpte min ninja turtle kände jag ett enormt sug efter mer sköldpaddor men har hittills lyckats hålla mig från ett köp.
Blue eller Green lagoon är grymma och har legat högst på vill ha listan men nu hittade jag deep blue Batman och på ett par Youtube videor ser den skiftande urtavlan urläcker ut. Är den lika grym i verkligheten?
Hur många turtlar kan man ha innan man ska börja bli orolig? Finns det nån övre gräns?
Mvh Daniel

Senast ändrad:
Kallas den också Batman? Det brukade vara SRP787 med blå minutvisaren. Fast SRPC25 är också blå och svart visserligen. De finns säkert här eller har funnits. Nån har varit till salu på k&s har jag för mig.
Man behöver aldrig oroa sig för för många paddor uppges det utifrån oberoende forskning på området. De är flockdjur och fredliga.

(De här inläggen hade väl passat bra i sköldpaddstråden när det nu ändå finns en sådan:rolleyes: tycker jag)

Tillbaka
Topp