• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Deep Blue Master 2000

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Fick nyligen den här besten i en byteskarusell. Den får konstant stå tillbaka i förmån till förmån för min MM300 så därför dyker den upp här nu :). Det här är min första annons så hoppas på överseende med eventuella klavertramp. Referenser finns här:
https://klocksnack.se/threads/niclasnice.33838/

Deep Blue Master 2000
(Har lånat de 2 sista sista bilderna av Kristofer Hall, tack för det)

Deep1.jpg
deep2.jpg
deep3.jpg
deep4.jpg
deep5.jpg

Klockan är i bra skick med en del småmärken efter användning. Se bilder.

Vattentät: 2000m!! med Helium ventil.
Urverk: ETA 2824-2 (Håller tiden bra)
Bredd: 45mm
Mellan luggar: 22mm
Vridring: 120 klick
Glas: Safir med AR coating
Ingår: Klocka, länk, Sailcloth band, nato, pelikanlåda i plast.

Pris: Till salu för 2500kr men jag föredrar byten bytesvärde ca 3 lax.

Jag finns i Stockholm och föredrar F2F men blir det frakt åt ditt håll endast så står jag för den (REK).

Är öppen för alla bytesförslag men är svag för mikromärken (är speciellt nyfiken på Helson) och Seiko. Pengar upp eller ner. Hit me!

Returpolicy: Full retur om objektet ej är som beskrivet.
 
Topp