• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Deep Blue Tritium

Smulan

Rolex
Någon erfarenhet av dessa klockor? Funderar på denna automat....
 

Bilagor

  • yhst-11234668104341_2251_4554884.jpg
    yhst-11234668104341_2251_4554884.jpg
    86.9 KB · Visningar: 1,060
V

Viggen

Guest
Jag har aldrig hört talas om märket, men jag är en amatör/nybörjare. Dock så ser klockan inte så dum ut. :)
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Ingen erfarenhet. Gansk snygg. Tydligen ett Miyota 8215 i den. Går att köpa med PVD. 22 mm mellan luggarna.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har ingen personlig erfarenhet, men eftersom ingen annan verkar ha det heller, så svarar jag.
Det jag har läst om märket är enbast positivt. De kör väl i princip uteslutande på ETA2824 och många av deras modeller ska lysa som facklor.
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
De verkar ha både Valjoux och Miyotaverk.

Just den här modellen tycks kosta runt 2500 kr.
 

barnefko

Omega
Re: AW: Deep Blue Tritium

2500,- ?????
På deras sida kostar den 999,-$ !!!!


EDIT: ber om ursäkt: hittade klockan ni visade för 399$........
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Platta tritiumtuber är så sjukt coolt. Synd att de kräver så stor klocka för att se proportionerliga ut.
 

Smulan

Rolex
yonsson skrev:
Jag har ingen personlig erfarenhet, men eftersom ingen annan verkar ha det heller, så svarar jag.
Det jag har läst om märket är enbast positivt. De kör väl i princip uteslutande på ETA2824 och många av deras modeller ska lysa som facklor.