• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Deja vu

Min minsta klocka sedan min första Omega 1990.
Och länken känns ju bekant...
Sedan måste jag säga att 565:an är något av det tråkigaste jag ägt. Passar en OWG perfekt.
image.jpeg
image.jpeg
 
Tycker den är snygg! Lägg ut den på köp och sälj så försvinner den säkert snart.
Nej, jag är nöjd. Det är en perfekt medelväg för mig som enda klocka. Jag hade gärna bytt till en 556A. Annars så var det bara ett konstaterande. Inget gnäll. Du får ju hålla med om att den inte är särskilt utmanande i sin design. Kvalité, design och varumärke är ju oantastligt.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Nej, jag är nöjd. Det är en perfekt medelväg för mig som enda klocka. Jag hade gärna bytt till en 556A. Annars så var det bara ett konstaterande. Inget gnäll. Du får ju hålla med om att den inte är särskilt utmanande i sin design. Kvalité, design och varumärke är ju oantastligt.
Nä den är inte utmanande i designen men den har en fin symmetri som gör, iaf för mig, att den är behaglig att se på och att man inte tröttnar på en gång.
 
Topp