• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Deluxeutförsäljning Kavajer (Ralph Lauren, Hugo Boss, SAND, Hilfiger m.m.) (strlk 50/large)

Tjabo

Silver
2-Faktor
OBS! Endast två kavajer kvar - nu till nytt pris!

Hejsan

Denna, likt den förra tråden handlar alltså om ett åt helsike för dyrt bröllop vilket gör att jag måste vända på slantarna. Denna månad hade jag 782SEK på kortet efter räkningarna var betalda så det är lika bra att fortsätta. I sedvanlig ordning - my loss- your gain.

Det är jag på bilderna och jag är 192cm lång och väger strax över 90 kg. Jag är rätt smalt byggd (mesta av vikten lär ligga i benen tror jag själv, de flesta skulle nog uppskatta min vikt till lägre om de träffade mig). Som ni ser är de flesta kavajerna rätt korta i ärmarna för mig, så om du inte likt mig gillar korta ärmar är kavajerna nog bäst för någon litet kortare än jag.

För att det inte ska bli 600 bilder i den här tråden har jag begränsat antal bilder på varje kavaj. Så tycker ni någon är intressant men vill ha fler bilder så skicka ett PM så tar jag fler.

Returpolicy: Om varan kraftigt avviker från beskrivning
Frakt: Tas per PM

Och såklart, tycker ni något är helt åt helskotta prissatt - skicka ett PM med ett nytt förslag. :)

(SÅLD!!) Först ut är en tweed-inspirerad kavaj från danska SAND. Stlrk 50. Pris: 700 SEK

ahioKND.jpg

uoEJudR.jpg

(SÅLD!!) Näst ut är en väst från Ralph Lauren som lär vara perfekt om en månad (håller tummarna för våren). Den är praktiskt så tillvida att den går att vända ut och in och alltså antingen blå eller ljusbrun. Den är från Linjen: Polo Ralph Lauren och har storleken Large. Pris: 800 SEK

RkHikwO.jpg

uGLQZ6Y.jpg

FINNS KVAR! Rutig brun kavaj från HUGO BOSS i Loro Piana- typ. Storlek 50. OBS, denna har ärmarna kortats på! (Se bild). Denna passar alltså inte så bra för en så pass lång person som jag. Nytt pris: 500 SEK (tidigare 700!)

sr98LvM.jpg

Ds4Wm2p.jpg

Kavaj: Tommy Hilfiger. Storlek 50. Nytt pris: 450 (tidigare 600!). Riktigt ball svart-rutig kavaj med rött och grå inslag.
BimNeDB.jpg

iIpbyOF.jpg

(SÅLD!)
Beige kavaj: Vintage, 100% ull. (Märke Lakeland)
Denna är tvärball och av superkvalitet. Den är också sannolikt 40 år gammal men ser i det närmaste oanvänd ut.
Pris: 400

2mdRzUb.jpg

KCG88xT.jpg

Härnäst är några sommar-kavajer från Tommy Hifiger:

(SÅLD!)Märke: Tommy Hilfiger
Stlrk: 50
Pris: 600
2hFeTdB.jpg

(SÅLD!) Märke: Tommy Hilfiger
Strlk: 50
Pris:600
Går att knäppa upp längst ned vid ärmarna för den som gillar den sortens detaljer.
YrwyVZD.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp