• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den är här!!! KS kalendern 2015!

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Min låg i brevlådan idag även om klockan säger söndag.
5GOVdoh.jpg
 

Onelund

Rolex
Bra

Om det skulle bli något knas hos er som beställt flera kalendrar får ni tjoa till, kan hänt att jag missat att stoppa i till någon :bag:

Längtar lite till efter nyår, då ska jag starta en ny kalendertråd (nr 6 i ordningen ) och har gott om tid att påminna er om att fotografera era älsklingar. Tror jag ska köra med inskick av bilder under hela året för att hålla intresset aktuellt. Då kan man dessutom rata/ge input på bidragen under tiden.
 

zamboni

Omega
Även min damp ner i brevlådan idag, grymt snygga bilder. Återigen, mycket bra initiativ och genomförande!

Har ett önskemål som skulle göra kalendern ännu bättre: det vore kanon om man kunde använda en kalendemall med veckonummer samt svenska helgdagar. Bryr mig inte nämnvärt om namnsdagarna så för min del får man gärna exkludera dem. Veckonumrerna är ju enkla att plita dit själv, men helgdagarna är rätt nimt att ha i en kalender och betalar gärna en extra slant för det. Yes, jag är lite old school när det gäller kalendrar, digitala i all ära.

Stort tack och jag kommer definitivt köpa kalendern även nästa år oavsett.
 

Onelund

Rolex
Även min damp ner i brevlådan idag, grymt snygga bilder. Återigen, mycket bra initiativ och genomförande!

Har ett önskemål som skulle göra kalendern ännu bättre: det vore kanon om man kunde använda en kalendemall med veckonummer samt svenska helgdagar. Bryr mig inte nämnvärt om namnsdagarna så för min del får man gärna exkludera dem. Veckonumrerna är ju enkla att plita dit själv, men helgdagarna är rätt nimt att ha i en kalender och betalar gärna en extra slant för det. Yes, jag är lite old school när det gäller kalendrar, digitala i all ära.

Stort tack och jag kommer definitivt köpa kalendern även nästa år oavsett.



Önskemål och åsikter mottages såklart gärna, bara kul med feedback, vet att det är lite färgstick i en del bilder, att någon blev lite mörk, samt att tryckeriets reklam är apful, Planen till nästa år är att försöka få ett eller ett par företag att sponsra oss på något sätt.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Önskemål och åsikter mottages såklart gärna, bara kul med feedback, vet att det är lite färgstick i en del bilder, att någon blev lite mörk, samt att tryckeriets reklam är apful, Planen till nästa år är att försöka få ett eller ett par företag att sponsra oss på något sätt.


Kanske lite större format skulle vara kul
 

Onelund

Rolex
Tack som fan Onelund! Och alla fotografer! Även om inte mina vackra bilder var med så var det ju inte bara nyköpsrolex på skumpaflarror:)


Det blev faktiskt en hyfsad mix, hade andra planer för omslaget men jag kände tidsbrist och hann inte få ett resultat jag skulle vara nöjd med.

Idag kom faktiskt den andra batchen med kalendrar så de som anmälde sitt intresse under helgen kommer troligtvis få sina kalendrar till jul. Måste bara fixa lite kuvert.
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Väntade en perfekt julklapp hemma hos päronen när jag kom idag :)

ImageUploadedByTapatalk1419440904.351654.jpg


Stort tack till er som bidragit och gjort denna!
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Har helt missat kalendern, när röstades det om bilderna?

Edit: ser ut som jag missade vilket år det gällde
 
Topp