• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockentusiasten

Cartier
2-Faktor
Fiskarna flockades likt hungriga pirayor runt min Panerai. Snacka om poppis!!
IMG_90461.jpg
Sedan simmade en annan filur förbi som kom och hälsade.. - "Haj haj", sa han...:hilarious:
IMG_90581.jpg
IMG_90601.jpg
 

Vesper

Rolex
Som en del vet är jag på jakt efter en 176, jag la ut en WTB på facebook gruppen Paneristi Sellers.

Blev kontaktad av en Noha Wagner som sades ha en till salu. Jag hade en dålig magkänsla och avbröt affären och idag blev det tydligt att det var rätt beslut då en annan medlem varnade mig. Denne hade blivit erbjuden att köpa en klocka som annonserades av någon annan på Rolexforums. Även den 176 som jag var intresserad av hade varit på annons 2018, på Rolexforums. Bilderna jag fick var de exakta som fanns i annonsen 2018.

Så se upp där ute, lätt att trampa på en mina..
 

apelsin.med.urverk

Panerai
2-Faktor
Sugen på en panna igen, och lutar åt en 111 med sandwich tavla. Vilka serier bör man då undvika så att man inte råkar få tag på en sausage? Har för mig att jag sett en sådan lista här i tråden tidigare...
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Sugen på en panna igen, och lutar åt en 111 med sandwich tavla. Vilka serier bör man då undvika så att man inte råkar få tag på en sausage? Har för mig att jag sett en sådan lista här i tråden tidigare...
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Razer är allmänt känt som att ha absolut värdelös kvalité på sina produkter. Det här känns inte bra. Den här associationen.
Jag känner inte att jag trånar efter så mycket Panerai häver ur sig nuförtiden. Det är en och annan modell av alla de släpper per år, tyvärr. Det var helt klart mer under en period tidigare.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Razer är allmänt känt som att ha absolut värdelös kvalité på sina produkter. Det här känns inte bra. Den här associationen.
Razer är väl rätt bra i gamingvärlden? Jag har iaf haft bra erfarenhet av deras grejer. Framför allt laptops :) Asus dock har jag dålig erfarenhet av

Men oavsett är det en riktigt udda colab :)
 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Razer är väl rätt bra i gamingvärlden? Jag har iaf haft bra erfarenhet av deras grejer. Framför allt laptops :) Asus dock har jag dålig erfarenhet av

Men oavsett är det en riktigt udda colab :)

Laptops vet jag inte, men möss, tangentbord, hörlurar, väldigt ogillade. Har nog själv reklamerat ett dussin.
 
Topp