• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

azcii

Patek
2-Faktor
Vilken 47mm panna ska bli min nästa?
(Fyi så har jag just nu 1074, 183, 61 och en 44mm på ingång till veckan.)

Tänker mig max 100k, kom med idéer😊
Dessa lockar väldigt mkt:
339
720/721 (igen)
305 (igen)
368

Shot 🚀
Av de du listat skulle jag lätt kört på 368 ! Episkt urverk, snygg, cool, annorlunda, ovanlig, guldvisare, sandwich,kupat glas etc etc.. Jag kollade mycket på den innan jag köpte Fiddyn.

339 är cool.. bra tavla och häftig. Men finns många andra svarta pannor jag föredrar framför den.. Tror jag. Men helt klart ett roligt val också.

720/721 är bra, men du har ju haft de redan och roligare att prova nytt :)

Jag älskar 305, men även den hade du ju en kort sväng och tyckte 1305 satt bättre, så tycker inte du ska köra på den igen.

Så lätt 368 av de du listat :)

Även 569 som @MaziK nämnde är ett utmärkt val :) Kanske den stenhårdaste subben
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Av de du listat skulle jag lätt kört på 368 ! Episkt urverk, snygg, cool, annorlunda, ovanlig, guldvisare, sandwich,kupat glas etc etc.. Jag kollade mycket på den innan jag köpte Fiddyn.

339 är cool.. bra tavla och häftig. Men finns många andra svarta pannor jag föredrar framför den.. Tror jag. Men helt klart ett roligt val också.

720/721 är bra, men du har ju haft de redan och roligare att prova nytt :)

Jag älskar 305, men även den hade du ju en kort sväng och tyckte 1305 satt bättre, så tycker inte du ska köra på den igen.

Så lätt 368 av de du listat :)

Även 569 som @MaziK nämnde är ett utmärkt val :) Kanske den stenhårdaste subben
Fan va du tänker klokt 😍
368 är super på många sätt.. riktigt trevlig och inga problem att matcha band där.
47 Sub är kanske min favorit modell...
47 Radiomir sitter magiskt skönt...

SVÅRT!!!
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Väntar på sushin.
F5B52D88-0229-4001-B479-DDCFE25E56C3.jpeg
 
Topp